FANFARE

Als je lid wordt van muziekvereniging Excelsior en je hebt nog geen A-muziekdiploma ga je eerst op les.

(meer informatie onder het kopje MUZIEKLESSEN

Als je je A- muziekdiploma hebt gehaald en je kunt al aardig muziek maken, is het mogelijk om mee te blazen bij de fanfare.

De fanfare bestaat uit ongeveer 25 leden en maakt gevarieerde muziek. Naast de serieuze “concours” werken worden ook leuke en lichte nummers gespeeld. De fanfare heeft regelmatig optredens in en buiten Genderen en doet ook mee aan wedstrijden.

Ook worden de leukere optredens door onze vereniging opgezocht zoals bijvoorbeeld een optreden bij de Efteling en, als het goed weer is, een buitenconcert.

De fanfare staat onder de leiding van: Remco Spierings

De fanfare repeteert op donderdagavond van 19:45 uur tot 21.45 uur, in ’t Dorpshuis aan de Rondendans 10 te Genderen.

Fanfare.jpg