Rabo Clubkas Campagne – Rabobank Altena

Voorgaande jaren werd er vanuit Rabobank Altena een jaarlijkse fietstocht gehouden. Dit jaar gaan ze het anders doen. Hieronder een kleine uitleg.

Rabo Clubkas Campagne

Met deze campagne hebben leden van Rabobank Altena een aandeel in de clubkas van verenigingen en stichtingen. Ze bepalen namelijk met hun stem, hoe het totaalbedrag van het donatiebudget verdeeld wordt. Ieder lid van de bank krijgt vijf stemmen. Die stemmen zijn geld waard. Leden verdelen de vijf stemmen over de deelnemende verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Leden van onze bank beslissen van dinsdag 9 mei tot en met maandag 22 mei hoe dit bedrag verdeeld wordt. Ze verdelen hun vijf stemmen op de website van de Rabobank Clubkas Campagne.

Heb je een bankrekening lopen bij Rabobank Altena? Dan is het van belang dat je lid wordt ( dit is kosteloos ) Dit kun je doen via deze link: https://www.rabobank.nl/lokale-bank/altena/lidmaatschap/  Zodra je lid bent geworden kun je vanaf 9 mei tot en met 22 mei stemmen op onze vereniging, u ontvangt in deze stemperiode een unieke code per of per e-mail.

Wij rekenen op jullie steun!