Rabo ClubSupport

Ook wij doen dit jaar weer mee met de Rabo ClubSupport. Start stemperiode 5 oktober tot 25 oktober. Mogen wij rekenen op uw stem? Ieder jaar stelt de Rabobank een bedrag beschikbaar. Dit bedrag wordt verdeeld onder de verengingen en stichtingen die deelnemen. Alle Rabobank leden (vanaf 18 jaar) krijgen hiervoor een aantal stemmen die zij op hun favorieten clubs mogen uitbrengen. Dus…. uw stem is geld waard! Goed voor de club & geweldig voor de buurt.#raboclubsupport#rabobank#jeugdheeftdetoekomst

Jij beslist mee!Als lid bepaal jij welke club een financiรซle ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

๐‡๐จ๐ž ๐ฐ๐ž๐ซ๐ค๐ญ ๐ก๐ž๐ญ ๐ฌ๐ญ๐ž๐ฆ๐ฆ๐ž๐ง ๐ข๐ง ๐๐ž ๐š๐ฉ๐ฉ?

Door in te loggen in de Rabo bankieren app of op onze website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

1. Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘Lidmaatschapโ€™ en druk daarna op de knop ‘ClubSupport’.

2. Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.

3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op ‘Stap 2’.

4. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.5. Druk daarna op ‘Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.