Stem periode ”Club van het jaar ”

Onze club wordt “ Club van het jaar “ omdat onze vereniging leden heeft in verschillende leeftijdscategorieën, die allemaal de verbinding met elkaar zoeken, dat maakt onze vereniging tot een “ warme familie “. Anno 2021 bestaande uit een fanfare en een slagwerkgroep, welke beide ook in het bezit zijn van een jeugdgroep! Dat is tegenwoordig al een hele prestatie om jeugd enthousiast te maken en vooral te houden zeker in deze coronatijd waarin je thuis moet oefenen en online les hebt.De online lessen voor jong en oud! Dat is de eerste actie welke we ondernomen hebben. Daarnaast plaatsen we met regelmaat een bericht op onze socials om onze buurtgenoten betrokken te houden bij de vereniging, zoals het bijzondere online videoconcert . Ook hebben we voor onze leden een online bingo georganiseerd. Op dit moment zijn we druk online aan het repeteren voor ons aanstaande geplande concert, het buitenconcert van 10 juli.

Stemmen kan tot en met 24 mei.